GFKA VallTrack

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Rear Dual Exhaust At RC Kyosho Landmax Super Eight




Για να γίνει πιο ρεαλιστικό το 1/8 Rally της Kyosho είπα να τοποθετήσω πίσω εξάτμιση με διπλή απόληξη. Το ανταλλακτικό είναι για το θερμικό monster Savage άλλα κάθετε τέλεια και σε αυτό το αυτοκίνητο. Λίγες οι μετατροπές που χρειάστηκαν.
Εκτός από τη μεταλλική εξάτμιση απαραίτητη είναι και η προμήθεια σωλήνα κατασκευασμένη από σιλικόνη με αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες.
 


Σωλήνας απο σιλικόνη ανθεκτική σε υψηλή θερμοκρασία


Ξεκινώντας συνδέουμε τη μία πλευρά της σωλήνας στην έξοδο του κινητήρα, περνάει μέσα από τον πίσω πλαστικό πύργο και καταλήγει στην εξάτμιση. Ο πύργος έχει έτοιμη τρύπα για να περάσει η σωλήνα καθώς το μοντέλο διαθέτει πίσω εξάτμιση ως προαιρετικό ανταλλακτικό, το οποίο είναι βέβαια και ακριβό.

Το επόμενο βήμα είναι να στερεώσουμε την εξάτμιση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Αφού κεντράρουμε τις μπούκες βιδώνουμε την εξάτμιση και στη συνέχεια πρέπει να φάμε με το Dremel το λεξάν ώστε να καθίσει όμορφα επάνω στην εξάτμιση.

Kyosho DRX body Dual Exhaust System back view
Kyosho DRX body Dual Exhaust System back view
Βάζοντας σε λειτουργία τον κινητήρα τα καυσαέρια βγαίνουν ομοιόμορφα και ο θόρυβος που κάνει είναι σαφώς διαφορετικός από τη κανονική εξάτμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου